Followers

Sunday, May 24, 2009

Code Name: Baling batu sembunyi tangan


Rakyat Kecewa Dengan Keputusan Mahkamah Rayuan: anwar

Keputusan Mahkamah Rayuan sungguh mengecewakan! Tetapi tidaklah pula mengejutkan! [Rujuk]

1. anwar pala toya hari ni mengeluarkan kenyataan tak bertanggung jawab menuduh rakyat.

2. Kite pun rakyat, kite tak kecewa pun, Parpukari, taiping mali, Perak bangkit etc rakyat Perak lagi, kite tengok diaorang betambah happy saje.

3. Buat pengetahuan anuar kite pun tak terkejut, sebab apa Pakatan Rapuh dah hilang majoriti, lambat laun kena undur juga.

4. tak habis-habis nak belit.

***
PKR cuba sogok calon bebas!

Calon bebas Aminah Abdullah rancang mendedahkan bukti bahawa PKR cuba menawarkan ganjaran kepadanya supaya menarik diri daripada bertanding pada pilihanraya Penanti, 31 Mei ini. [Rujuk]

1. anwar juara demokrasi di mata Amerika.

2. Di Malaysia dia lah pencemar demokrasi.

3. Cuba menjatuhkan demokrasi dengan cara keji.

4. Dia yang mempromosi lompat katak pada 16 september tapi tak jadi.

Allah balas balik dengan teknik sama yang dia promosi, di Perak, kemudian dia tak puas hati.

5. Allah balas balik dengan teknik sama yang dia promosi, di Perak, kemudian dia tak puas hati.

6. Mana pertimbangan moral anwar semasa projek 16 Sept itu hari.

7. Adakah melompat parti yang dia promosi tanda suara majoriti?

8. Kalau jadi 16 Sept adakah DAP nak pi pasang lilin tanda berkuburnya demokrasi? Nak minta diadakan Pilihan Raya lagi?

9. Sekarang tuduh BN merogol demokrasi.

10. Gugurkan nama rakyat, anwar keji!

***
Penting: X-PKR :KLIK

***
Raja Nong Chik sudah minta maaf

"Sebagai orang Islam saya telah meminta maaf kepada beliau". "Tetapi saya dimaklumkan Dr Lo' Lo' kata ia tidak ikhlas. Bagaimana dia tahu hati saya?" kata Raja Nong Chik ketika ditemui selepas mesyuarat badan perhubungan Umno Wilayah Persekutuan di ibu negara semalam. Beliau juga ketua bahagian Umno Lembah Pantai. [Rujuk]

Wah, wah, wah orang PAS bukan saja maksum, malahan kashaf.

1. Ikhlas terletak dalam hati.

2. Antara rahsia Allah macam hari kiamat.

3. Manusia sendiri pun tak tahu yang dirinya ikhlas atau tidak.

4. Macam mana Dr Lo' Lo' sampai tahap wali?

3 comments:

Parpu Kari said...

BETUL, BETUL, BETUL! TERIMA KASIH SAUDARA!

garamanis said...

TUAN,

ABSOLUTELY CORRECT UR HIGHNESS...

Jeffry said...

KEHKEHKEH DR LOLOK TU BKN WALI..TP KUALII!!!..ADOYAII DR..DR!

Popular Posts 30