Followers

Friday, July 17, 2009

CODE NAME: SELAR DAP


PAS ucap takziah pada keluarga Beng Hock, reman pegawai SPRM

Kini ramai yang mempersoalkan sebab kematian Beng Hock yang sepatutnya mendaftarkan perkahwinan beliau pada hari ini. Oleh itu PAS mendesak pihak berkuasa untuk menyiasat kematian Beng Hock secara terperinci sama ada beliau benar-benar terjatuh secara sengaja atau tidak, atau pun ada pihak lain yang menyebabkan kematian beliau. [Hrkh]

Belum pun polis habis siasatan DAP, PKR, PAS dah tunding jari kepada orang lain. Kalaulah kerajaan diperintah mereka ini polis tak pakyah buat kerja lah.

2. Bunuh diri atau dibunuh?

3. Hari ini mendiang khabarnya akan mendaftar perkahwinanya. Takkan dia nak bunuh diri.

4. SPRM terlibat? Takkan bodoh benar buat di tempat sendiri. BN terlibat? Beng Hock tengah menguntungkan BN, kenapa pula nak dajalkan dia?

5. Kalau kita menonton filem kongsi gelap Hong Kong, pembunuhan begini agak biasa. [RUJUK] dan [RUJUK]

6. Terutama bagi ahli yang nak pecah lobang. [RUJUK]

7. Kejadian ini berlaku waktu panas, di mana kerajaan PKR Selangor tengah bergoyang jangan lupa. [RUJUK]

Orang terakhir jumpa Teo: Saya didera SPRM...

Ahli Majlis Perbandaran Kajang, Tan Boon Hwa mencerita pengalaman perit yang dilaluinya ketika disoal siasat oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Rabu lalu, berhubung dakwaan salahguna peruntukan untuk DUN di Selangor. [Malaysiakini]

8. Ada orang beria-ia mengaitkan SPRM pulak tu.


9. Ini baru sedikit.

Bayangkan DAP memerintah Malaysia.

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam,

Cuba tanya kepada ketua kongsi gelap Ronie dan Ean........

Pejuang Bangsa said...

macam mana DAP dan PR ni nak perintah negara ..lingkop habis negara ini kita jaga selama ini. kongsi gelap pasti berkuasa jika DAP dan PR menang PRU 13 nanti

Jeffry said...

SLM BRO..ANUWAR KATA "BIAR PECAH JUBOR..JGN PECAH MULUT..NAHASS KAU!" KEHKEHKEH

Popular Posts 30