Followers

Friday, July 24, 2009

SYAIR PUTAR BELIT ANWAR


Saya yakin rakyat Malaysia tidak mahu Suruhanjaya Diraja ini berakhir seperti penyiasatan video VK Lingam dan kes serangan bekas ketua polis negara terhadap saya. ~ anwar

anwar tertuduh, TBH saksi, jauh bezanya. Adakah layanan terhadap saksi sama dengan layanan terhadap tertuduh?

Umum menyedari kaedah penyiasatan yang digunakan SPRM dikritik hebat antaranya oleh Majlis Peguam Malaysia. ~ anwar.

2. Kenyataan seolah-olah menuduh SPRM yang menyebabkan kematian TBH. Apakah motif SPRM mendajalkan saksi yang akan membantunya membongkar korupsi kerajaan PAKATAN Selangor?

"Jangan cuba nak ugut kerana kita tetap akan bangkitkan isu Beng Hock kerana ini satu lagi bukti jenayah yang dilakukan oleh badan penguat kuasa yang dijalankan mengikut arahan Umno dan Barisan Nasional," anwar.

3. Apakah untungnya BARISAN dengan kematian saksi penting yang akan meruntuhkan kerajaan PAKATAN Selangor?

Sahabat Teoh juga disiasat polis

"Jadi pada saya tidak mungkin Teoh mempunyai niat untuk membunuh diri kerana dia hubungi saya meminta untuk jadi pengapitnya," Woo dipetik berkata.

"Tetapi mendiang pernah memberitahu saya bekerja sebagai setiausaha politik mencabar. ~ Malaysiakini


Mencabar?



No comments:

Popular Posts 30