Followers

Thursday, August 6, 2009

DAKWAH PAS DAP MENUNJUKKAN HASIL


Jeff Ooi biadap tuduh JIM 'ekstremis agama'

Katanya lagi Jeff Ooi menuduh seseorang Muslim sebagai ekstremis kerana "bercita-cita untuk membentuk Malaysia sebagai sebuah negara yang menerimapakai undang-undang syariah sepenuhnya" adalah satu pertuduhan yang biadap dan melampau. [Hrkh]

Akhirnya usaha dakwah PAS kepada DAP menunjukkan hasilnya. Cubaan PAS memahamkan DAP apa itu undang-undang syariah dan negara Islam telah menunjukkan tanda-tanda awal melalui kefahaman Jeff Ooi di atas. Tidak sia-sia usaha PAS selama ini yang berjuang menegakkan hukum Islam di bumi Malaysia ini bersama dengan DAP. Malahan Ronnie Liu pula kini sudah boleh mengeluarkan fatwanya sendiri, iaitu Bir bukan minuman keras, tahniah PAS.

Ternyata Istiqamah PAS sebelum ini tanpa DAP untuk menegakkan negara Islam dan hukum hudud adalah sia-sia. Jika mereka tahu lebih awal yang bersama DAP lah mereka boleh mencapai sebuah negara Islam maka sudah tentu lebih awal lagi PAS akan bersama dengan DAP.

Namun belum terlambat, tanda-tanda awal daripada DAP ini adalah menjadi titik tolak penubuhan sebuah negara Islam acuan PAS yang telah lama di idam-idamkan.

PAS for all... Langkah mayat kami dulu (DAP)

4 comments:

Jeffry said...

SLM BRO..SI RONIE TU DGN SI JEFF OI (BKN AKU HAAA HEHE) TU 2 X 5 JEK!..ULTRALIST CINA!..SUKA BANGKIT ISU PERKAUMAN X ABIS2 HARKKK PTUIHH!

Anonymous said...

Bukan setakad langkah. Kami akan cincang mayat UMNO dan DAP yang sama-sama menentang Islam. UMNO lebih teruk menentang Islam kerana bila orang tanya tak mengaku. Belakang tentang habis-habisan. DAP tentang berdepan-depan. Senang nak cincang DAP dari UMNO. Sebab UMNO ada muka kesian. Bertopeng. Bermuka-muka. Hipokrit. Munafik.

Junah said...

Anon,

Jilat la anak haram oi, jilat, nanti anak cucu hang merempat kat negara sendiri baru hang tau, dasar anak haram macam hang lah perosak negara juai negeri kat kafir harbi.

Anonymous said...

tu la..bodonya orang Parti Anguk Saja nih...
dah terang nyata pon masih x nampak jugak...
dah d tutup agaknya hati dorang

Popular Posts 30

Blog Archive