Followers

Friday, August 21, 2009

LKS PANDAI PULA NASIHAT ORANG


DAP condemns arson attack on MACC vehicle and advises Nazri against making baseless insinuations of DAP involvement~LKS

There must be a full and thorough investigation to bring to book the culprits from whatever quarter responsible for the arson as no rational Malaysian regardless of race, religion or political affiliation wants to see any degeneration of Malaysia into growing lawlessness.

Pala otak hang la, dulu masa TBH jatuh bangunan ada hang tunggu siasatan penuh sebelum buat tuduhan? Siapa yang terus mengetuai perarakan, ceramah dan mengusung tunang TBH ke sana sini, siap bawa naik pentas ada special effect bunga-bunga jatuh lagi punya drama, menghembus api perkauman, menuduh SPRM secara melulu. Siapa?

I must advise the Minister in the Prime Minister’s Department, Datuk Seri Nazri Aziz against making baseless insinuations of DAP involvement,

Sekarang hang siap nak nasihat orang supaya jangan buat tuduhan melulu pulak tu? hang tak malu ka? Pasai apa geng PAKTAN bila kena kat batang hidung sendiri mula suruh orang berfikir secara rasional itu ini, hang pun sama dah nyanyok!

Kes kongsi gelap: Bukit Aman siasat kakitangan dua exco DAP-17 Ogos

Pegawai polis Bukit Aman mengambil keterangan kakitangan dua exco kerajaan Selangor, Ronnie Liu dan Ean Yong Hian Wah, berhubung dakwaan ahli parlimen PKR bagi Wangsa Maju MP Wee Choo Keong. [Malaysiakini]

Kejadian khianat ini (bakar kereta SPRM guna motorolov cocktail) berlaku 3 hari selepas polis mula bertindak atas dakwaan kongsi gelap yang dibuat WCK tidak lama dulu.

Hmmm...


2 comments:

PUTRA MERDEKA said...

salam bro,
Lim Kit Siang jenis binatang liar!tu keje dia, sebab tu dalam DAP selain anak dan menantu dia, keluarga binatang karpal jer yang boleh berkuasa...sebab? pencacai-pencacai DAP semua bodoh, dungu dan harami, jadi dia orang jer yang betul.
Jenis macam ni dia orang jadikan pemimpin, bacul dan kedekut apabila menyembuntikan fakta dan gagal menerima kelemahan dan kesalahan mereka TAPI BN/UMNO dan Jentera Kerajaan dijaja seolah-olah bersalah.
Buat Mahkamah macam mak bapak dia orang punya, menang kes mahkamah bagus...telus tapi bila kalah mahkamah dicengkam, tiada keadilan dan sebagainya...
jenis DAP, PAS dan DAP ni nanti bila mengadapa rabbul jalil pun dia protes kenapa itu? kenapa begini? jadi humban ke neraka jahanam jer laa..
terim kasih atas sokongan selama ini bro!

Jeffry said...

SLM BRO..MMG KEPALE HOTAK DAP NI PENUH TAIK!!..SENDIRI MAIN TUDUH2 LEPAS TU BILA sendiri KENA TUDUH X NK TERIMA PLAK!..HAA PADAN MUKE SI JAMBAN BOY KIWAK TU!! KEHKEHKEH

Popular Posts 30

Blog Archive