Followers

Wednesday, August 5, 2009

SERTAI DEMO DAPAT PAHALA: GMI

Rusuhan di sebuah negara tanpa ISA

GMI: Peserta demo dapat 'imbuhan'

"Ya, memang mereka mendapat imbuhan. Imbuhannya adalah pahala daripada Allah. Mereka mahu menyeru kepada keadilan dan mahu kezaliman dimansuhkan. [Malaysiakini]

Wah ha ha ha minyak takkan bercampur dengan air. Apakah hasil perarakan tempoh hari?

i. Memo tak sampai kepada Yang Di Pertuan Agong.

ii. Peniaga kecil mengalami kerugian.

iii. Pemandu teksi hilang pelanggan.

iv. Orang awam dan pelancong yang ingin menikmati hari minggu terganggu.

v. Orang sakit, mengandung, nak ziarah keluarga tersangkut dalam traffic jam.

2. Zalim? Setiap tahun beribu-ribu Tenaga kerja asing dengan permit dan tanpa permit melintas sempadan negara masuk ke negara zalim Malaysia ini untuk mencari rezeki. Tambahan pula apabila ditangkap dan dihantar pulang hari ini, esok naik sampan datang balik ke negara zalim ini.

3. Perarakan haram sabtu lalu juga dilaporkan pembangkang guna juvana, patutlah main sondol saja, apa yang dijuangkan pun entah mereka tahu atau tidak, daripada 20 000 orang itu berapakah agaknya pemilih, 50%, 40%, 30% ?

4. Melalui pilihanraya rakyat sudah memilih kerajaan yang mengekalkan ISA, kalau rakyat tolak ISA mereka akan memilih pembangkang dan hakikatnya tidak.

5. Polis difitnah lagi, siapalah memimpin KDN sekarang ni?

Kenapa pembangkang tak mahu dengar suara rakyat?

****
Rujukan:


5 comments:

Anonymous said...

Fatwa baru lak ek????

Media Cyber said...

very dangerous...

giler pedang tu ..

Pembangkang tak mahu dengar sebab dorang takut.. dan tetap nak mansuhkan ISA supaya suatu masa kelak dorang tidak di SUMBAT dalam tempat tu lagi..

hai~ pemimpin takde telor

wakdanial said...

pembangkang xnk dengar sebab depa gila nk memerintah ja...they wont give a damn!

Jeffry said...

SLM BRO..GMI BLH BYR GANTIRUGI 10 JUTA KER? AKU RASA DIORANG PINJAM DUIT ZAKAT SELANGOR KOT! KEHKEHKEH..CELANAT PUNYE GMI! HARK PTUIHH!!

amri said...

Wah ha ha ha minyak takkan bercampur dengan air. Apakah hasil perarakan tempoh hari?


i. Memo tak sampai kepada Yang Di Pertuan Agong.


ii. Peniaga kecil mengalami kerugian.


iii. Pemandu teksi hilang pelanggan.


iv. Orang awam dan pelancong yang ingin menikmati hari minggu terganggu.


v. Orang sakit, mengandung, nak ziarah keluarga tersangkut dalam traffic jam.

vi. UMNO MULA KECUT PERUT. CELAKA PUNYA PAS BERJAYA GAK DIAORANG KUMPUL ORANG. BERAPA RIBU DIA ORANG UPAH ITU ORANG RAMAI DATANG DEMO.

vii. UMNO SEMAKIN LEMAS. RAKYAT SEMAKIN BENCI. TUNGGU MASA JE. PALING LAMA 2013. KES NAYA NI.

Popular Posts 30

Blog Archive