Followers

Thursday, September 3, 2009

ANWAR TERKEJUT?


Pendakwa Tangguh Lagi!
By Anwar Ibrahim

Kegagalan pihak pendakwa untuk menyediakan sijil berkaitan hari ini menyebabkan perbicaraan ditunda ke tarikh 3hb November 2009. Tidaklah mengejutkan pula sekurang-kurangnya buat saya apabila pendakwa memohon penangguhan atas alasan rayuan mereka menolak keputusan hakim menyerahkan sebahagian dokumen. [blog anwar]


Tanda seru? Anwar terkejut? Terkejut sebab pendakwaan tangguh?

Kah kah kah Kah kah kah Kah kah kah

Kah kah kah Kah kah kah Kah kah kah

Kah kah kah Kah kah kah Kah kah kah


Tak paus hati dengan SPR pasal ADUN Kota Seputeh anwar suruh Ust Azizan bawa ke Mahkamah. Tapi anwar pula lari dari mahkamah.

Democracy, Justice, Human rights... huh Saiful ajak ke mahkamah cabuttt!!!

Sekarang mau pusing cerita konon orang lain yang buat kes tu tertangguh.

Memang Sivaji de boss.

5 comments:

Anonymous said...

mcm ni jer la....
kalau dok tangguh2 lagi... kita minta si saiful dedahkan segala kemungkaran biawak tu.... Biar anuar yang dakwa saiful pulak . baru lah kes boleh jalan kot.

Jeffry said...

SLM BRO..AGAKNYE ANUWAR SAJE NAK BUAT LAWAK DEPAN HAKIM KOT. SBB DIA RASE PROFESSION DIA SBG YB DH X LAKU. DIA NAK JADI TUKANG LAWAK PLAK KEHKEHKEH

ikutsukakula said...

SETUJU !!
jika mahkamah terjebak dalam permainan Anu War sampai terpaksa buang kes liwat ni ... tak jadi masalah kalu saudara Saiful menulis buku yang menerangkan kisah Anu War selengkap lengkapnya.
soal penaja rasanya tak jadi masalah, kalu kisah idung tak manjung pipi tersorong2 Ina Naim (contoh)pun orang boleh sponsor... aper barang!!

YANG GAMBI said...

Salam, bukan tidak tahun si Nuar ini kerjanya suka berputar-putar, lepas depan ke belakang, tapi yang banyak kebelakanglah........ sian kat kak wan.....

Wong Pencen said...

Masih lagi tidak mampu untuk mengelakkan diri dari mempersoalkan mahkamah? Tidak yakin dengan mahkamah? Mahkamah boleh membiarkan tertuduh cabut lari dari pertuduhan?

Apa harapan yang tinggal bagi Malaysia? Kalau mahkamah sudah tidak dapat diharapkan untuk menegakkan kebenaran, kepada siapa lagi harus kita sandarkan harapan untuk menjamin kesejahteraan rakyat?

Atau Junah hanya dapat menerima keputusan mahkamah sekiranya keputusan tersebut memihak kepada pihak yang Junah sokong?

Popular Posts 30