Followers

Monday, September 7, 2009

HIKMAH SELIPAR


Peniaga lega boleh berniaga

GEORGE TOWN - Peniaga Pasar Ramadan Penang Road di sini akhirnya boleh menarik nafas lega apabila Kerajaan Pulau Pinang bersetuju membenarkan mereka berniaga di situ sepanjang bulan puasa tahun ini. [RUJUK]

"Muhammad itu Pesuruh Allah. Dan orang yang bersamanya mempunyai sifat keras dan tegas terhadap orang kafir, dan berkasih sayang antara mereka". Al-Fath:29

Aku setuju dengan tulisan GAP 3 september lalu, bangsa Melayu harus kembali menjadi kurang ajar. Bangsa Melayu harus berkeras dan tegas dalam memperjuangkan hak sendiri. Jangan termakan dengan label racist dakyah mereka itu.

2. Lihatlah bagaimana mudahnya sesuatu perkara itu diselesaikan jika bangsa Melayu menunjukkan sedikit sikap kurang ajar.

3. Setelah makan selipar hari ini peniaga kecil Melayu ini dibenarkan berniaga kembali.


Ahli MPPP DAP dibaling selipar

GEORGETOWN: Ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) dari parti DAP, Lim Siew Khim, dibaling dengan selipar oleh seorang daripada 40 peniaga di Bazar Jalan Penang dalam kekecohan berlaku di pasar berkenaan, di sini, semalam. [RUJUK]


Mujahiddin Palestine baling batu kepada kafir mujahiddin Melayu baling selipar

4 comments:

YANG GAMBI said...

Salam, itulah pengajaran yang patut diberi kepada 'perompak rakyat' ini.

Mereka bukan hendak membela nasib rakyat, apalagi kalau 'orang Melayu', mereka hanya ingin merompak hak rakyat.

glassman said...

jadi lah, janji ada baling jugak, yang baling kasut kat bush pun geng dia jugak

Jeffry said...

SLM BRO..X PATUT DIORANG BALING SELIPAR TU..BALING KAPAK JEK!

dr.todak said...

peniaga di bazar ramadhan adalah org melayu.diorang dh tutup rezeki peniaga di bazar ramadhan.bulan ramadhan dh tinggal berapa hari lagi br nak benarkan berniaga ke?

Popular Posts 30