Followers

Wednesday, September 30, 2009

PAS TAHU KENAPA ISA DIPILIH

Namun, bagi pihak yang nakal, punca utama kenapa Isa dipilih sebagai calon adalah kerana peristiwa lama di Port Dickson itu.

Najib sanggup melawan Tun Dr Mahathir, orang yang memberikan tekanan kepada Tun Abdullah Badawi agar meletakkan jawatan dan melantik Najib sebagai PM.

Najib juga sanggup berbeza pendapat dengan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin, yang secara sindiran menolak Isa sebagai calon. [Hrkh]

Siapa agaknya pihak yang nakal tu? Seperti biasa Parti Islam kita mendahului dalam kaedah tidak Islam ini.

2. Bila PAKATAN menang agenda utama mereka ialah menyiasat, menyiasat kes Port Dickson, menyiasat siapa salah dalam hal Kg Buah Pala walhal janji nak selamatkan, tubuhkan SelCAT siasat DO Selangor bukan nak hapuskan kilang arak seperti yang dijanjikan.

3. Jika benar pun apa yang berlaku di Port Dickson kedua-dua pihak sudah mempunyai keluarga dan hidup rukun selama ini, namun semua ini mungkin berakhir syaitan ketawa bila berlaku penceraian dan agen-agennya akan mula menggoyangkan sebuah lagi masjid tidak lama lagi.

4. Tidak percaya? apa modal yang mereka ada untuk pembangunan material mahupun spiritual, hanya character assassination sahaja yang mampu meraih simpati dan memberi undi.

5. Undi Pos, SPR tak bersih? Kalau tak bersih tak menanglah lima negeri come on lah cerita lama tuh.

Apa-apa pun PRK kali ni akan sengit.

3 comments:

Kuda Perang said...

Come on lah, sebab utama Isa dipilih menjadi calon ialah; SUPAYA UMNO-BeEND KALAH di Bagan Pinang!!!
Itu lah sebab utamnya.
Wallahu a'lam.

wakdanial said...

undi pos? spr xbersih? standard pembangkang r..modal da habis...dari saya kecik dlu modal dia sme jer..hahah kesian...

PUTRA MERDEKA said...

PAS dah tak de modal...itu sebab merapu citer bukan-bukan...kira surat khabar lama!

Popular Posts 30