Followers

Thursday, December 17, 2009

TERIMA KASIH ANWAR PENANG DALAM BAHAYA



Mahu jadikan Penang macam Hong Kong, hapuskan tulisan jawi, hapuskan silat, mahu duit zakat etc-etc. Sebenarnya semuanya sudah diingatkan oleh ibubapa kita perihal DAP ni, tapi kita degil dan tak mahu dengar cakap. Mahukan Islam tapi pangkah parti anti Islam. Tertipu dengan parti yang bercakap pasal Islam tapi tiada sumbangan LANSUNG kepada Islam di Malaysia.

Recent Activity

LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa.
(1 day ago)

Walaupun perancangan ini sudah didedahkan kita akan lihat orang Melayu dan Islam akan bersikap hangat-hangat tahi ayam, kerana sudah berapa kali, sejak dari kita masih kecil kita sudah diingatkan akan pengkhianatan yang bakal berlaku sedikit masa lagi ini. Peliknya kita tetap jua sebantal dengan mereka.

Lepas ini kita akan lihat bagamana LGE menyalahkan media sama seperti Nga Kor Ming yang begitu mudah melepaskan diri dengan menyalahkan media. Paling kesal bila ada juga Melayu bernama Islam dengan pantas memihak kepada penghina agama sendiri ini. Pastinya ada kambing-kambing di luar sana yang masih tidak percaya akan rancangan jahat DAP ini.

Enrichment:







Hairan Khalifa mahu Hong Kong bukan Baghdad.

5 comments:

CCZ said...

Pulau Pinang pastinya sikit hari juga akan menukar nama negeri. Pinang itu kan mengambarkan Melayu?

Jeffry said...

SLM BRO..SILAT PUN JADI MANGSA KERAKUSAN KOMUNIS JUGAK ADOIYAII. BTUL LA SI KETUA MENTERI JAMBAN NI KOMANDER KOMUNIS!!. KLU DIORANG SANGGUP 'MENJUAL', ORG MELAYU SANGGUP 'MEMBELI'..SILA LA..HARKK PTUIHH!!

lagenda said...

Salam Ziarah.....

Bro ternyata PAS dan Anwar Ibrahim hanya boneka untuk kepentingan DAP sahaja.Patutlah depa menentang habis-habisan ketuanan melayu ada agenda tersembunyi sebenarnya.Kepada orang-orang melayu bangunlah dari lamunan,sedarlah yang kita sedang diperkecilkan,sedarlah wahai bangsaku,Kita dilabelkan rasis tetapi mereka terang-terang lebih rasis dari kita ......

Anonymous said...

Sejak bila pulak LGE nak haramkan silat, jawi... Aku kat kampung(penang) tiap-tiap malam belajar silat. Tak pernah dengar pun.

Anonymous said...

fitnah tu lebih teruk dari membunuh... kalo setakat base on blog, baik x payah bro... korang macam sial, sengaja nak bangkitkan hal perkauman... semoga ALLAh memberi hidayah....

Popular Posts 30