Followers

Saturday, March 6, 2010

BERITA BAIK UNTUK ZAID IBRAHIM



Zaid: Najib ‘Kemaruk’ Majoriti Dua Pertiga

“Mengapa beliau begitu kemaruk dengan majoriti dua pertiga di Parlimen? Buat masa ini, Barisan Nasional mempunyai bilangan kerusi yang mencukupi bagi meluluskan sebarang undang-undang,” kata Zaid (kiri) pada sidang akhbar yang diaturkan secara tergesa-gesa. [blog anwar]

Zaid Ibrahim kata DS Najib kemaruk majoriti dua pertiga. ya memang pun dan berita baik untuk rakyat DS Najib makin menghampirinya, hanya perlu tujuh kerusi lagi untuk mencapai dua pertiga.

Manakala anwar kemaruk nak jadi Perdana Menteri. Berita baik untuk rakyat pula bukan sahaja anwar tidak berjaya malahan makin jauh pula dari impiannya itu.

Makin hari-hari ada sahaja daki-daki yang nak lompat sebab tak puas hati isu menggadaikan nama ALLAH,

yang tinggal pun yang suci-suci sahaja macam pengamal sex bebas Eli Wong. maklumlah proses penyucian...

4 comments:

CCZ said...

Zaid tu sebenarnya nak berlagu, Najib!Aku nak masuk UMNO balik daa...

Anonymous said...

jangan layan si kaki minum arak dan judi lumba kuda ini!

Anonymous said...

NAJIB KEMARUK 2/3..

SO WHAT ??????

or

WHY NOT ?????

YANG ZAID DENGKI TU PASAL APA ..
LOGAT LAH MAMAT NI..

Anonymous said...

alkisah seekor katak yg marah katak-katak lain melompat...
kah kah kah...

lu pikir la sndri zaid oii...

Popular Posts 30