Followers

Thursday, June 24, 2010

RUNGUTAN PAKAR KENCING

Gambar ehsan Jeffery

Aduh! Pening kepale aku macam ni. Cukuplah Zahrain sorang saje yang belah, habis terlondeh temberang aku kat parlimen, nama agung naik, nama panglima angkatan tentera naik, Eli makan ais krim pun naik.

Ni kau dua orang pulak buat hal. Kalau salah sorang belah mampos aku. Habis makan sup sarang burung pulak keluar nanti. Aduh pening-pening.

Hai susahnya nak jadi PM.

3 comments:

Jeffry said...

KEHKEHKEH "HABIS JAHANAM..MASAKKK AKUUU" KATE AL JUBOREEE >|Dperal

Anonymous said...

anwar BABI akan kata, ini perkara kecil . sedangkan lidah lagi tergigigt, suamai isteri pun masih berselisih paham tetapi bini boleh cover untuk laki. contohnya saya, katanya. walaupun saya belasah anak jantan orang, anak dara orang, bini orang, bini sya tetap cover my back. begitulah kami di PKR. cover mencover antara satu sama lain. bukan macam UNMO. meraka..bla bla bla bla bla, si BABI spin cerita..kikikiki. tau dah..cerita lama. dia jer baik, bagus, maksum, masuk surga...

Cencaluk said...

Tak pun si nuar nia akan katakan biasalah manusia sedangkan pantai ada pasang surutnya inikan PKR.

Tapi Pok Nik dah bagi jaminan syurga sama ana dan jaminan jadi (MAMPOS) singkatan bagi Mursyidul AM POS.

biasalah dunia ini ana yang punya siapa boleh lawa sama ana setakat khalid gagap ana ketuk terus bisu. Azmin ana kasi korek dia punya isteri dia diam aja tak kata apa pun kan ana kata ana dewata tak siapa boleh kalahkan.... bla...bla...bla...

spin sepanjang hidup esok lain cerita lusa cerita lain tahun depan tak tau cerita apa lagi itupun kalau ada lagi.

Popular Posts 30