Followers

Wednesday, July 14, 2010

DATUK MAHFUZ VERSI PEREMPUAN


Dr Lolo Ahli Parlimen PAS Titiwangsa memilih untuk menunjukkan kebodohan dirinya sendiri di khalayak ramai apabila bertindak menyalahkan Pasukan Gerakan Am (PGA) didalam kes kecurian pasir di Selangor. ~UMPP

Bila ada batman ada juga bat girl, superman, supergirl, begitu jugalah Datuk Mahfuz ada versi lelaki dan kini ada versi perempuan.

Dr Lo'lo', begitulah nama yang kian meningkat naik. Hari ke hari kenyataan-kenyataan Dr Lo'lo makin menghampiri kualiti kenyataan D Mahfuz.

Berusaha Dr Lo'lo' !

4 comments:

Tukang Dok Peghati said...

ASSALAMUALAIKUM dan SALAM SEJAHTERA..

BEZAnya Doktor yg ni masuk sekolah sampai habis...

Yang Versi Jantan sorang lagi tuh habis sekolah ke?

Wallahualam..

Anonymous said...

Belajaq sampai habis, tapi kenyataan macam budak sekolah rendah. Lagi teruk dari Mahpuz..

Anonymous said...

Bukan setakat bodoh, bengong pun ada pada Dr Lolok ni. Aku sebagai orang biasapun reti berfikir, macamana polis atau PGA nak ambil tindakan jika tidak dilaporkan oleh pejabat tanah selangor. Ni nak hentam kerajaan pulak. Bodoh memang bodoh, macamana rakyat dipilih dia jadi MP nii........

Anonymous said...

dah terlebih sgt minum air rendaman wali terompah jamban...tu yg tak boleh nak fikir lagi tu...otak dah sumbat dan berkarat...hari hari kena minum air tu dulu...kalau tak, payah le nak kesorga secara ekspress...

loklok yg loklak..hu..hu..

Popular Posts 30