Followers

Sunday, July 25, 2010

KEMBALI SOKONG ANWAR


Sebelum ini saya telah dituduh sebagai agen Cina, agen India, agen Kadazan, agen Iban dan kini, mengulangi skrip lama yang usianya menjangkau satu dekad, pembohongan kononnya saya tali barut CIA kembali didendangkan. [blog anwar]

Saya sokong anwar ia merupakan satu fitnah bila ada pihak menuduh anwar sebagai agen atau barua India, buktinya bila saya pulang ke Penang dan bersembang dengan kenalan India tatkala menyebut nama anwar maka lebih banyak maki hamun dan sumpah seranah kepada anwar daripada terima kasih dan puji pujian yang keluar dari mulut India tersebut.

Begitu pula dengan tuduhan agen atau barua Kadazan dan Iban kerana tidak ada pihak pernah mendakwa anwar barua Kadazan atau Iban atas sebab anwar tidak pernah berminat atas kepentingan kedua-dua kaum tersebut.

Agen India, Kadazan dan Iban ini hanyalah dakwaan sendiri semata-mata merupakan satu cubaan masuk bakul angkat sendiri oleh empunya diri yang tak tahu malu. Jelasnya anwar tidak pernah berminat kepada kepentingan sesiapa melainkan kepentingan dia sendiri iaitu menjadi Perdana Menteri.

3 comments:

Jeffry said...

"SAYA KE AMERIKA KERANA NK JLN2 CARI MKN..SUMPAH SAYA TAKDE NIAT NAK BURUK2KAN NEGARA DAN AGAMA..HANYA NAK MELIBERALKAN AKIDAH JEK..PECAYALAH"..

KEHKEHKEHKEH

Bingai @ Bangang said...

nak liberalkan akidah????
aku sekeh gak si Jeffry ni kang!
kah kah kah

IKYS di Tendang Terajang

YB Raz said...

hahaha meh aku sekeh ko sekali bingai kah kah kah

Popular Posts 30