Followers

Friday, July 2, 2010

MAHFUZ PILIH UNTUK TIDAK PERCAYA


Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar (kiri) yang dihubungi kemudian pula mempersoalkan status Washington Post di sebalik konflik yang menjerut leher politik Anwar, Ketua Umum PKR.

"Anwar sudah jelaskan bahawa dia tidak mohon maaf pada Yahudi, tetapi akhbar-akhbar ini terus menyerang dia padahal dia beberapa hari di sebuah negara (Amerika Syarikat) yang nyata sokong Yahudi. ~ Datuk Mahfuz [Hrkh]

Ini Mahfuz, beliau dan orang-orang seIQ dengan beliau memilih untuk tidak percaya pada hakikat, realiti dan fakta, sebaliknya memilih untuk 'high' dan khayal menghisap kenyataan penafian anwar sekembalinya anwar ke Malaysia walaupun ramai orang memberi amaran anwar adalah sesumpah yang akan bercakap mengikut keadaan, di sana cakap lain, di sini cakap lain.

"Anwar, who was in Washington for a couple of days last week, spent a lot of time offering explanations to old friends, not to mention House Foreign Affairs Committee Chairman Howard Berman and a Jewish leader or two. He said he regretted using terms such as “Zionist aggression,” which are common coin for demagogues like Mahmoud Ahmadinejad". [washingtonpost]

Ringkasnya, Anwar melahirkan kekesalan kerana mengutuk Yahudi dengan bahasa yang sama dengan Presiden Ahmadinejad. - zul4kulim.

Anwar Ke Washington Bantah Kezaliman Israel - Nurul Izzah

"Kenyataan bohong dan berunsur fitnah tersebut adalah keterlaluan, bertujuan mengaibkan Anwar dan Anwar sebenarnya ingin mendapatkan penjelasan dan mencari jalan penyelesaian berhubung tragedi berdarah Misi Kemanusiaan Gaza 31 Mei lalu. ~ Nurul Izzah

"Memang mike keturunan pembohong, bapa mike pembohong, mike pun pembohong"- Nujum Pak Belalang.

[وَإِنِّى كُلَّمَا دَعَوْتُهُمْ لِتَغْفِرَ لَهُمْ جَعَلُواْ أَصَـبِعَهُمْ فِى ءَاذَنِهِمْ وَاسْتَغْشَوْاْ ثِيَابَهُمْ] (Nuh: 7)

7 comments:

Jeffry said...

KEHKEHKEH AKU SUKE DAILOG AHMAD NISFU TU BRO.KENE SGT LE KT ANAK BERANAK SONGSANG TU KEHKEHKEH

Pang5Husin said...

Bukan ka PAS sudah ditembusi sindrom ketagih ayaq ketum? haha

Detguaq said...

Bila tang orang....fitnah, walaupun terpampang berita dari sumber yang sepengkalan

Tapi bila tang UMNO,reka macam-macam bukti palsu dan memaksa rakyat utk percaya....

Guna kepala lutut: Bijak

Guna aqal: Bodoh

Kena buat pembetulan mengenai maksud-maksud yang di telan oleh pembangkang.

PuakAkaiSempit said...

kenapa nak call mahfuz nak tanya pendapat?dia tu kan badut PAS,korang ni pun silap,nak tanyapun tanyala nik aziz,tapi jawapan nanti mesti "tu pendirian dio,kito takleh buak gapo"

Mctheory said...

salam bro,
Apa lagi yang boleh diharapkan daripada seorang badut yang bernama BEAN AL MAMFUZ? sendiri mau ingat la.. heheh

CucuAtok said...

Laaaa... memang terbukti yang tanya kat badut Mr. Beab tu pasai apa?..... Dia nikan suka dengar yang busuk daripada yang bagus punya.... kan molek bebenor tu..

Anonymous said...

lawak , mahfuz ni tau apa ? sekolah SPM pun tak lulus , cuma bekas pekerja airport , bahasa english pun tak faham , memang la dia cakap tak percaya ,

dalam dunia ni PAS cuma percaya cakap anwar dan guan eng je , biarlah manusia seluruh dunia cakap dan keluarkan segala fakta , PAS peduli apa ?

kalau anwar kata tahinya kaler biru pun PAS angguk , airkencingnya kaler hijau pun PAS angguk yakin percaya , kalau anwar kata dia jumpa malaikat jibrail di Amerika lagi la PAS percaya , siap takbir 33 kali , tak payah la buang masa tanya orang PAS , kebebalan dan kedunguan itu milik mereka !!

Popular Posts 30