Followers

Tuesday, September 28, 2010

CABANG UTK BERUK RUPANYA MMG BERUK PUN


Patutlah ada cabang, dahan, ranting bagai, serupa nak bela beruk. Rupa-rupanya memang beruk pun.

Inilah demokrasi model anwar. Pertama 16 september, model demokrasi anwar paling classic, rasuah wakil yang dipilih untuk lompat parti, hangguk punya demokrasi tu pun ada ati nak samakan diri dengan Ang Su Ki, porah.

Ini pula yang kedua macam beruk berebut makanan. Habis berterabur bersepah bertumbuk. Kalau bagi negara kata beruk-beruk ni macam ni la jadi nanti pilihan raya sebulan lepas tu ulang-ulang undi, tambah pula PRK yang banyak sebab saja2 letak jawatan.

Macam dalam cerita tamil pula pemilihan PKR ni. Buat malu kat boss DAP saja. Paling malu kat balaci PAS. PAS pun boleh buat pemilihan lagi baik.

"anwar Ibrahim harus bertaubat!" Karpal Sigh

3 comments:

Bingai @ Bangang said...

nak kata apa? dahan, ranting, cabang dah bertabur. ada batang pun sondol tempat lain. kah kahkah

Selamat Hari Raya
Bingai @ Bangang
Kalau nak sedap kene bagi penyedap!

ddinbunga said...

salam, betul tu cabang untuk beruk dan ungka bergayut...sapa nak jadi beruk boleh ikut serta mesyuarat PKR ha...ha...

ajijasin said...

salam alaikum...

cabang... ranting...
cabang... ranting...
cabang.. ranting...

batang tak da ke...
dahan pergi mana pulak...
pangkal banir letak tang mana...
macam tak cukup aje sifat pokok tu...

jadi la terawang awang...
macam angan angan..
ke bawah tak jejak bumi..
ke atas tak jejak awan...
akhirnya jatuh terlentang...
tertiarap senotol..
khekhekhe...

Popular Posts 30