Followers

Tuesday, September 14, 2010

PAKATAN MESRA PENJENAYAH ANTI POLIS



Polis Kurang Komited, Golongan Wanita Semakin Tidak Selamat

SHAH ALAM 14 Sept - Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) Malaysia, Zuraida Kamaruddin membidas pasukan polis yang dilihat semakin gagal memberi jaminan keselamatan kepada golongan wanita negara ini sehingga menjurus kepada kes pembunuhan yang melibatkan kaum Hawa yang terbaru Datuk Sosilawati Lawiya. [SK]

****
Astaghfirullah ceteknya fikiran, busuknya perut dan jahatnya mulut. Pencuri kereta India di arak sampai ke kubur. Bila India ahli Hindraf dan DAP seumur hidup culik, pukul sampai mati dan bakar sampai jadi abu empat orang Melayu pun Pakatan salahkan polis juga.

Apa perasaan balu-balu polis, anak-anak yatim polis, isteri-isteri polis dan anak-anak polis? Setiap hari suami dan bapa mereka keluar menyabung nyawa untuk memastikan keamanan negara namun lansung tak dipandang puak pakatan, penjenayah juga jadi pilihan.

Memang diakui ada di antara polis yang tidak amanah dan berat sebelah cari duit lebih tunggu Melayu buat salah kejar sampai dapat untuk minta rasuah. Tapi kalau satu dua busuk takkan setandan pun busuk.

Sekarang baru kita faham apa maksud lambang mata satu itu, sama macam dajjal iaitu nampak salah lawan sahaja dan tutup mata kepada salah kawan-kawan, seperti kata bidalan sebabi babi, babi lagi DAP.

5 comments:

YANG GAMBI said...

Hanya dajjal yang menjanjikan syurga kepada manusia..... tidak hairan kalau PKR juga menggunakan lambang mata dajjal dan PAS pula adalah syaitan iblis yang menyerupai ulama untuk menyesatkan umat yang menjadi suruhan DAP....

Puak-puak pakatan rompak ini sentiasa memburuk-burukan PDRM kerana PDRM cekap dan bijak mengesan segala budaya samseng, mafia dan kongsigelap yang menjadi tulang belakang parti mereka....

Anonymous said...

makcik bodoh ni elok duk rumah je,kalau nak selamat,ibadat banyk2,jgn keluar rumah pasal takde siapa nak jaga

ajijasin said...

salam alaikum...
aku cukup sedih dan menyirap darah
aku dgn anon anon tolol bahalol
bangang bengong yg seolah olah
busuk hati dan hasad dengki dgn
org Melayu yg kaya dan baik hati
yg telah dibunuh dgn mahakejam dan
mahazalim oleh keling keling paria
estet ladang gadong tu!
langsung tak ada sifat kemanusiaan,
kasihan dan sedih dgn CARA kematian tragis,
orang yg sebangsa dan seagama!


bagi aku kematian mereka itu
mendapat pahala dan ganjaran yg
besar, sebesar pahala syahid!
kerana mereka telah dianiaya, dibunuh di dalam Bulan Ibadah
Ramadhan AlMubarak dan sedang
beribadah menunaikan kewajipan di
bulan yg mulia!
ada tempat bagi mereka yg telah
terkorban itu di sisi Allah
Subhanahu wataala!

bersangka baiklah terhadap mereka
itu yg sebangsa dan BERAGAMA ISLAM!
bukanlah mereka itu terdiri org2
yg jahat, samseng, penagih dadah
atau seumpamanya TETAPI mereka
adalah peniaga kosmetik Melayu
Islam, pemandu Melayu Islam,
peguam Melayu Islam dan pegawai
bank Melayu Islam!

ALFATIHAH UTK MEREKA!!!
SEMOGA DICUCURI RAHMAT KE ATAS ROH ROH MEREKA ITU!

fan said...

mcm ini punya orang pun ada ke..aku doakan satu hari nanti zuraidah ini kena sekali dengan penjenayah..lepas tu sapa dia nak cari..anwar ibrahim ke..lim kit siang ke..memang jahanam la makcik mangkuk ni..

Anonymous said...

Insyak allah.. meka sokog penjenayah jadikan mereka hero..satu hari dia atau anak dia sendiri akan kena.. insyakallah. itu janji tuhan..Jika semua polis tak buat keja.. makcik PKR yg tak lawa tu tentu di liwat (oop tak sangup) bacin..da lusuh, anak dia lah..atau menantu dia ka..meka bela penyenayah sebab faham sendiri lah.. penjenayah banyak duit so ada lah orang nak bela.. lepas tu jamin buat lagi sebab ada org nak bela.. ajar mcm cara nak lepaskan diri bila di tangkap pois.. kini hak penjenayah pun banyak sejak menjak dollah jadi PM dulu..NGO anti polis pun bayak.. Polis minat tutup balai 48 jam suruh tentera jaga..Mai tengok jadi mcm thailand meltup M16 meka.. padan muka.....

Popular Posts 30