Followers

Tuesday, September 14, 2010

TRAGEDI SOSILAWATI: DR MAHFUZ WATSON TERUS LOMPAT KEPADA KESIMPULAN


Pembunuhan Sosilawati ke-2 dahsyat selepas kes Altantuya - PAS

Menurut Ahli Parlimen Pokok Sena itu lagi, sepatutnya Polis sudah boleh mengesan suspek pembunuh lebih awal memandangkan saspek yang juga seorang peguam bergelar 'Datuk' turut dikaitkan dengan kehilangan empat individu setahun yang lalu.

"Selepas empat individu yang menjadi perhatian rakyat dilaporkan mati menjadi abu, baru Polis boleh mengaitkan saspek dengan kes empat orang yang hilang tahun lepas," ujarnya sambil menasihatkan bakal Ketua Polis Negara (KPN) Tan Sri Ismail Omar supaya memperbaiki sistem siasatan kepolisan tanah air.

Beliau turut tidak menolak kemungkinan bahawa kes tersebut turut membabitkan pemimpin negara yang berprofil tinggi sebagaimana kes pembunuhan Altantuya. [Hrkh]

Sebelum tu, bila India bunuh Melayu, Lim Kit Siang senyapppppppp sunyi tak meretek. Serupa juga bila Cina vandalize surau, cepat-cepat agen depa dalam BN tutup. Begitu juga bila jeep MACC kena bakar dengan motorolov cocktail cepat-cepat kes tu tutup dan tak di ungkit.

Berbalik kepada berita utama, saya pasti ramai yang dah agak bila berita abu mayat tu keluar yang DR MAHFUZ WATSON SUDAH ADA JAWAPANNYA, Its elementary My dear. Sekarang kita tunggu pula Raja Sherlock Petra Hemlock dengan hasil siasatan dia.

Hai reporter Hrakah ko saje je kan nak kenakan Mahfuz..

Takziah kepada kaum keluarga mangsa, moga pembunuh mereka mendapat balasan setimpal.

5 comments:

Anonymous said...

mafpous ni wakil POKOK ,jgn layan
bodoh jembalang ,,apa kamu kaitkn dgn altantuyaya,,bingai ,mcm budak2 kait pd hal lain ,ni otak budak2 pasal tu ank dia tak hisap rokok tapi terus hisap dadah,,,jgn mempersendakn kematian seseorg apatah lagi matinya 4org melayu dibunuh india. karpal ,kit sial sial ,nike ,lim guan sial-masuk jel konon gadis murahan melayu dgn ts rahim tmby cik ,,,,setan2 ni mana-binatang -mahpus kau ni otak jenis apa hah,,,bodoh punya melayu tapi ini ckp kita ,,tapi jika manusia yg dah hilang dari petunjuk allah memang begini ,nauzubillah

Anonymous said...

Mafos awat hang bodoh piang sangat yg gelabah sangat apsal itu polis punya kerja hang jangan dok spin depa tau kerja depa dulu TS musa Hassan hang kacau la ni yg baru pun hang kacau hang jaga anak hang tu bila keluar penjara nanti jangan do mengedar dadah habis anak muda pokok sena jadi penagih kenapa hang tak kutuk pembunuh tu pasai gang hang kan sebab tu hang nak spin cerita ni ni mamfos la ni org melayu semua dok marah kat pembunuh paria tu kerana bunuh org melayu bukan 1 hang tahu 4 sekali depa bunuh lepas tu bakar pula tu bermakna hang nak bela mereka la ni PKR/PKR/DAP diam membisu nak cari jalan nak spin cerita itu kepala bapak hang mafos.

Jeffry said...

KEHKEHKEH MAT MENOPOUZ NI DAH PUTUS HAID LER BROO. DIA PUNYE STORY DH LEMAU. MCM ORGNYE JUGAK!. SNANG CITER NK CARI POINT NK SLHKAN KERAJAAN DAN POLIS LE TUHHH!. SELAGI DIORANG BLEY BUAT FITNAH SELAGI TU LA DIORANG AKAN SPIN SAMPAI MABOK! KEHKEHKEH ADOIYAIII

Najibu said...

Jangan jadi bangang ....lokasi kejadian tempat pembunuhan dijumpai adalah hasil laporan awal yang lain.

Tu pasal suruh berfikir...nko mengutuk bila nak jadi pandai...bodoh punya blog.

Anonymous said...

Najibu ni sama la bongoknya dengan si mamfuzzz..Pemimpin borek pengikut rintik la ni...

Lebih tau dr polis pulak...

Popular Posts 30