Followers

Wednesday, October 27, 2010

KARPAL SAKIT PAS TAK BUAT DOA SELAMAT?

Kalau LGE yang sihat sejahtera boleh didoakan dalam khutbah jumaat. Karpal kena denggi berdarah ni tak mahu buat doa selamat ke? doa turun bala kat nyamuk ke?

Denggi berdarah ni jangan di buat main, Allahyarham Din Beramboi pun menemui ajal (asbab) kerana denggi berdarah.

PAS harus cepat buat apa yang patut sebelum terlambat. Kata orang tua-tua kalau 1 dan berhenti maka terus berhenti, tapi kalau dua maka akan jadi tiga, kesimpulannya mahu angka ganjil juga, kesudahannya sampai tujuh.

5 comments:

kingnek said...

Karpal ni, harap sebelum mati insaflah, dia sendiri tahu Anwar ni peliwat, apa lagi dia masih nak bela.

jangan lupa, karpal orang pertama bongkar perkara kunyit ini di parlimen dulu, sewaktu anwar masih timbalan PM

matrengganu said...

Kalau panjang umur pun tak der untung nya..

Kalau pendek umur tak der rugi nya..

Anonymous said...

Karpal panggil la tok imam zakaria suh doakan hari jumaat ni kalau sempat la...tak pun suh nik aziz doa pecah perot nyamuk tak guna gigit karpal tu....

Anonymous said...

Azmin!!! mana perginya Azmin si anak ali tuhh?? kenapa diam?? katakan lah karpal yang tersungkur!!! ini baru di katakan betul2 tersungkur...tersungkur sebelum berjuang semata2 nak membela si biawak hidup tuh...Azmin bila lg nak tersembam??

ddinbunga said...

SALAM, TEMAN TILIK DALAM MANGKUK PUTEH, AN WAR DAH PEGI JUMPA BOMOH UNTUK JAMPI AGAR KARPAL CEPAT SEMBUH, BOMOH TU KATA KARPAL KENA BUATAN UMNO.

Popular Posts 30

Blog Archive