Followers

Friday, October 1, 2010

PKR TAK MAHU GALAS KE?

Fesyen Ray Ban atas tudung.

Terkesima mendengar fakta kesamsengan Xavier di tambah lagi dengan fakta Xavier ni gila pangkat rupanya semua jawatan dia nak sapu, ada orang mahu tolong ringan kan beban dia, dia angkat samseng pi balun pula, cantek.

PAS minta UMNO berundur di Galas demi perpaduan. Memandangkan PAS agak berat untuk bertarung di Galas nanti adalah lebih molek demi perpaduan dan kesetian kepada DAP menyerahkan kerusi Galas kepada PKR dengan calon-calon yang kalah hari itu di pemilihan PKR seperti Xavier dan ehem-ehem Eli Wong bertanding, moga-moga mereka menang dan tidak bertumbuk lagi.

Bukankah di Penanti dulu PAS pernah korbankan kubu kuat mereka kepada PKR, jadi tidak salah rasanya PAS mengorbankan kerusi yang baru mereka menang PRU2008 hari itu kepada PKR lagi demi perpaduan dalaman PKR yang kian berkecamuk ini.

*foto ehsan penghuni gua.

2 comments:

Jeffry said...

SLM BRO..APE NAK HERANKAN SGT BRO. PARTI SAMSENG MCM PKR NIH DH SINONIM DGN KEGIATAN GENGSTER SEJAK BERSEKUTU DGN DAP (PARTI KONGSI GOLAP). PAS PUN APE KURANGNYE. SEJAK JOIN "KELAB HARAM", MAKIN MENJADI2 SAMSENGNYE. SIAP BERGULING2 TGH JLN, BWK PARANG KE SANA SINI. PERGHH! KEHKEHKEH

ddinbunga said...

Salam, usah tengok orang nama pun dah boleh kenal kepala mafia.

Popular Posts 30

Blog Archive