Followers

Monday, November 1, 2010

BILA ANWAR MASUK KG CINA

Merujuk kepada kempen anwar di Batu Sapi. Bila anwar masuk Kampung Cina beliau akan jual rasisme dengan melaungkan UMNO perkauman tanpa beliau sedari UMNO tengah berkempen untuk seorang perempuan Cina, Datin Linda Tsen Thau Lin dan PKR yang diketuai oleh anwar sendiri meletakkan seorang Bumiputra. Itulah anwar.

Kenapa beliau tidak cerita isu tanah dan kemudahan asas seperti beliau masuk Kg Melayu? Kerana Cina baik MCA mahupun DAP akan bekerja untuk bangsanya, yang belum ada geran di beri geran tapak rumah atau tempat berniaga, yang ada masalah dokumen diselesaikan dengan segera. Lihat sahaja sewaktu DAP masuk Perak, Kg Baru Cina 999 tahun.

Pulau Pinang yang diperintah oleh MCA, Gerakan, Gerakan terkini DAP yang kita lihat orang Melayu terus tersisih. Berkampung tanpa geran, berniaga atas tanah tanpa geran juga. Dulu semasa MCA, Gerakan, Gerakan orang Melayu walaupun tidak deberi geran masih diberi muka kerana ketuanya UMNO. Masuk saja DAP geran tak diberi dapat notis tanah akan diambil dan ada yang sudah diroboh (gerai-gerai), sudah jatuh ditimpa tangga, terpalit tahi ayam pula.

Apa yang hendak diceritakan di sini kepada penduduk Batu Sapi dan orang-orang Melayu seluruhnya. Pertama anwar tidak akan tunai janji tambah-tambah dalm bab tanah, contoh Kg Beremban, Kg Buah Pala, Kg Tg To'kong dan beberapa Kg lagi akan menyusul. Kedua, Penang, undi UMNO Penang akan jadi harta pusaka Gerakan, Undi PAS atau PKR atau DAP, Penang jadi harta DAP lagi teruk, kerana undi Melayu dipecahkan oleh PKR dan PAS, kecuali PAS mahu jadi majoriti maka haruslah kita undi PAS untuk buat pertama kalinya Penang akan diperintah oleh Melayu.

3 comments:

santauangin said...

Aku amat bersetuju dgn pendata anda ini. Daripada Penang terus di perintah oleh China laknat baik juga kita bagi kat Melayu iaitu PAS. Walaupun aku tak suka dgn PAS tetapi untuk kepentingan agama dan bangsa cadangan ini amat lah elok, melainkan UMNO dapat sokongan semula dari pengundi Penang maka masa itu pastikan melayu yg jadi KM bukan GERAKAN atau MCA. Lagipun dah lama melayu penang bertolak ansur dgn pemerintah china dimana akhirnya melayu juga di tindas.

Buat pengundi penang semua eloklah berfikir secara rasional utk agama dan bangsa. Akan tetapi kalau nak bagi PAS perintah pun, PAS kena cari pemimpin yg betul betul dapat memberikan pulangna yg terbaik utk org melayu khasnya utk ISLAM.

Apa kata anda semua ?

Gelombang Rakyat said...

Salam Perjuangan,

Blog Gelombang Rakyat ingin mengucapkan SYABAS kepada Tuan yang berjaya menghasilkan sebuah blog yan begitu mantap dengan artikel2 yang bernas.

Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai cara penghasilan artikel yang mantap.

Saya dan kesemua team blogger Wangsa Maju akan turut sama membantu dalam mendedah dan membongkar strategi kotor pembangkang.

Saya tlh linkkan blog Tuan di dalam blog pilihan di blog saya..

Harap Tuan juga dapat linkkan blog saya bagi memperkenalkan kepada pengunjung di blog anda..


SEKIAN, SALAM KASIH IKHLAS DARI,

Melayu CinDia
Blogger Gelombang Rakyat.

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

ddinbunga said...

Salam, kalau dah umat jenis Nabi pun tak mengaku umat dia, apa dia heran buat kerja lidah bercabang ni?????

Popular Posts 30