Followers

Tuesday, November 9, 2010

BUKAN TAK PATRIOTIK TIDAK MAHU SUBAHAT KATA NIZAR DOL


Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaludin (PAS-Bukit Gantang) pula berpendapat, kemungkinan bukan Melayu kurang minat menyertai tentera kerana sering berlaku penyelewengan dalam pasukan itu termasuk kes enjin kapal terbang hilang.

"Kenyataan itu bertentangan dengan 1Malaysia. Saya rasa mereka yang bukan Melayu ini tidak mahu terjebak dengan penyelewengan yang berlaku dalam tentera," katanya.
[Hrkh]

Apa punya dol la lu Nizar, 53 tahun merdeka enjin jet hilang tiap-tiap tahun ke? Suci sangat ke dorg tu, meniaga pun kuat menipu, perintah negeri pun menipu.

Memang mereka tak patriotik pun, lagi negara ini tak diperintah DAP, diorg tunggu nak cabut je tu kalau jadi apa-apa kat Malaysia.

Sejarah dah membuktikan, siapa yang pinjamkan tongkang kepada Portugis? Siapa yang buka pintu kota Melaka? Lu memang dol la Nizar, Dol! /:)) /=))

4 comments:

Jeffry said...

KERANA SI DOL LAH, DAP DPT BERAJA DI MATA, BERTAKHTA DI HATI SI DOL BONGOK. NASIB BAIK SEKEJAP JEK. KEHKEHKEH

Anonymous said...

kenapa lak nizar tak cakap yang curi/sapu/broker tu macam kat sebelah dia je. kalau dia cakap sure kena luku nizar. ha ha ha

Bingai @ Bangang said...

Jadi ahlong lagi untung maaaa....
kalau pompuan tu jual lendir jee. Kumpul duit lepas tu bleh bukan salon unisex. ptuiiii..

Aku Yang Bingai
Politik: Antara Zaid, PakLah, Tun Ghafar dan Ku Li

ddinbunga said...

Salam, si malaun sekor ni, tanya dia, syarikat dia dapat kontrak untuk memasang lif2 di bangunan kerajaanatau swasta tu nasib ke atau kerana bagi under table???

Popular Posts 30