Followers

Monday, November 29, 2010

PILIHAN 8%


Azmin PKR deputy, Nurul Izzah is veep

Sunday, 28 November 2010 23:21
PETALING JAYA – Azmin Ali has been elected as deputy president of Parti Keadilan Rakyat (PKR) while the eldest daughter of party president Anwar Ibrahim, Nurul Izzah Anwar, was elected as one of the four vice-presidents after receiving the highest number of votes. [MM]

Wah terkejutnya-terkejutnya, :-<

Semuanya mengikut skrip macam wrestling, wayang saja lebih keputusan dah lama ada.

Nepotisme dan kronisme subur, bini, anak, ibu, bapa, kroni menguasai kepimpinan.


Hasil 8% keluar mengundi, ya inilah dia pilihan 8%

6 comments:

Anonymous said...

kekekekeke.......lawak punya election.bagus ahmad nispu ikut jadi pelakon lawak lagi bessssstt....kekekekek...

Jeffry said...

NUJUM PAK BELALANG PUN X TERER MCM AL JUBUREEE KEHKEHKEH

Uncle Lim said...

salam,

siapa-siapa nak start berblog bolehla guna 'pilihan8percent.blogspot.com'

Wak Long Jr said...

...hehehehehe!!!!!PKR patut tukar nama kepada PLP (Parti Lapan Persen) atau PPL (Parti Penyokong Liwat)..

Anonymous said...

eh eh kalau tak mahu ketuanan Melayu kenaper Anwar dan barisan Partai Kelentong Rakyat segak datang dengan baju Melayu..siap dengan kain sampin dan songkok sekali..itu baju melambangkan awak ketuanan Melayu..pakai lah baju superman..seluar dalam kat luar!!

Anonymous said...

siap baca doa lg....

Popular Posts 30