Followers

Monday, January 10, 2011

KERAJAAN BN YANG ZALIM

Hari ni aku pergi check pelaburan ASB aku. Alangkah terkejutnya dapat dividen dan bonus mencecah ... Alhamdulillah.

Zalim punya kerajaan bagi duit banyak-banyak ni nak buat apa? Terpaksalah aku laburkan dalam AHB pula. Kerajaan Zalim.

PRU13 nanti aku nak undi DAP biar DAP hapuskan semua kelebihan kepada bumiputra yang aku nikmati sekarang. Macam apa berlaku di Penang hari ini, penempatan Cina, penjaja dan restoren Cina tak disentuh. Rumah dan tempat berniaga Melayu, India dan India Muslim (mamak) sahaja kena roboh.

Kerajaan BN Zalim, utamakan aku Muslim dan bumiputra, zalimmm!

3 comments:

Junah said...

ah aku tak puas hati lagi, dah la tu bagi aku pinjaman untuk lanjutkan pelajaran ke IPT pula.

Tak cukup dengan itu, bagi aku peluang kerja pula. Malaysia mewujudkan jawatan awam paling tinggi di SEA


Zalim!!! punya BN. Zalimmm! Aku akan undi DAP biar nanti anak2 aku jadi hamba di kompeni cina.

BN Zalim!!!

Anonymous said...

eh, bagilah peluang orang Melayu yang dah advance yang dah kaya raya nak compete dengan bukan Melayu yang sedang menguasai ekonomi Malaysia ni.

habis bandar-bandar besar spt KL nanti masuk kampung pulak beli tanah orang Melayu dan buat pembangunan di sana...

Anonymous said...

kau ni memang bodoh la!!!berape sgt asb yg kau dapat hah?!!memang la kerajaan kena bg kerja kat org!!dah blaja jauh2 pun bodoh lg!!nampak sgt hati kau dah buta!!!bodoh!!mcm mangkuk ayun!!

Popular Posts 30