Followers

Thursday, September 22, 2011

ANWAR BERTELOQ SAKAN?



Anwar sendiri pun tak mahu beri keterangan sebagai saksi bagi diri dia sendiri!!!

Dan yang lebih pelik ialah kaum Anwarinas dan Koonyet:2 yang beriya-iya melalak sana sini memaki hamun YAB PM sebagai takde teloq.

Yang Anwar sendiri tak berani bagi keterangan depa kata berteloq sakan!

Dema ni dah kena sawan gila babi ke yop? ~Zul Kulim


Kah kah kah

3 comments:

anti bohmau said...

dah lama teloq dia tumbuh ataih dahi dia!! sbb tu dia terlajak berani sampai menidakkan keadilan Allah! buat pelik2 dibalas pelik2 jugak la...

sewajibnya dia panggil wan jijah, bini dia jadi saksi pasai wan jijah siap kata depan wartawan, satu dunia boleh tengok " nwar ada mesyuarat" & anak dia izzah kata plak "dia ada dgn kami". dua2 ni patut angkat sumpah dlm mahkamah & ulang balik apa yg depa dua kata depan wartawan & seluruh dunia dulu...munafik!

Jeffry said...

YG MELIWAT DI ANGKAT JADI ANUGERAH TUHAN. YG DI LIWAT JADI MANGSA SAKAN. TAK LAMA LG TETANGGAL LE TELOW ANUWAR KT DLM MAHKAMAH KEHKEHKEH

ddinbunga said...

SALAM, MAK OI TAK PEMALU BETUL BERUK TU!!!

Popular Posts 30