Followers

Tuesday, October 11, 2011

SAMA-SAMA MAKAN DI GERAI



VS

5 comments:

Anonymous said...

perghh.. tok guru ni pelahap mcm babi le.
najib minum air kosong je.

ddinbunga said...

SALAM, NAJIB MAKAN SIAP AJAK RAKYAT SEKALI DUDUK SEMEJA BEST!!!!, NI AJIZ MACAM KEDEKUT NAK MAMPUIH MAKAN SORANG SORANG TAK AJAK RAKYAT PUN DUDUK SEMEJA, BERJIWA RAKYAT KONON.

hitch said...

Pergh...ni nmpk diberok2 PASial mau dia meroyan dibuatnya.....!mana boley taraf najib sama dgn Pork nik....zuhud tue....

kah..kah..kah..kah...

Anonymous said...

October 11, 2011 7:37 AMOctober 11, 2011 8:49 AMOctober 12, 2011 5:59 PM...tak baik la cakap camtu.jgn terlalu emosi sgt ketika komen.kat padang mashyar nanti mcmner kita nak cari deorng untuk mintak maaf ats keterlanjuran kita berbicara?

Anonymous said...

keduanya makan digerai kecil ,
bezanya PM makan ramai yg datang join duduk sama , yg datang nak bergambar pun ada , yg datang nak salam pun ada , PM kena layanlah ..segalanya adlah rakyat malaysia !

manakala Nik aziz makan sorang , tada yg datang join , tada yg nak bergambar ata nak salam , tu sbb dia duduk seorang diri

samada makan pakai tangan atau guna sudu , itu ngikut keselesaan dan cara masing2 , bukan bermakna makan guna tangan itu zuhud , saya juga sering makan guna tangan ja !

Popular Posts 30