Followers

Sunday, September 25, 2011

LGE DAN LKY



Suatu ketika dulu pada akhir 90an kah, Lee Kwan Yew pernah memburukkan Johor yang katanya tidak selamat kerana banyak berlaku tembak menembak.

Kini, Lim Guan Eng pula memburukkan Johor dengan mengatakan banyak berlaku penculikan.

Kemanakah tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi.

Thursday, September 22, 2011

ANWAR BERTELOQ SAKAN?



Anwar sendiri pun tak mahu beri keterangan sebagai saksi bagi diri dia sendiri!!!

Dan yang lebih pelik ialah kaum Anwarinas dan Koonyet:2 yang beriya-iya melalak sana sini memaki hamun YAB PM sebagai takde teloq.

Yang Anwar sendiri tak berani bagi keterangan depa kata berteloq sakan!

Dema ni dah kena sawan gila babi ke yop? ~Zul Kulim


Kah kah kah

DAP MOHON MAAF ISU SELESAI


Tukar Jalur Gemilang: Manoharan Mohon Maaf, DAP Anggap Isu Selesai [mstar]

Sekilas babi di goreng dah tahu jantan betinanya, dengar tajuk berita dah boleh agak, angkuhnya DAP, boss PAS ini, kalau kena tang dia.

Tapi kalau tang orang. Cuba kita tengok kembali pengetua yang kononnya mengeluarkan kenyataan rasis, Kit Siang mengungkit semahu-mahunya minta pengetua itu dipecat, lepas tu kes Cina mabuk yang kena sakat di Ulu Selangor pula, Chong Eng bangun minta semua MP mengutuk perbuatan tersebut dan minta DS Najib dan DS Hishamuddin letak jawatan, begitu juga Teressa Kok yang BERAPI dalam parlimen bila perempuan cina kena ketuk ketampi dalam jel, tapi bila kok tahu itu perempuan Melayu dia terus diam seribu bahasa cina. Itu kalau orang buat kat depa.

TAPI, kalau kena tang depa buat kat orang, pijak kepala Melayu, ahli tetap DAP bunuh dan bakar orang, bakar kenderaan SPRM, vandalise surau, senang saja settle, mohon maaf dan anggap isu itu SELESAI!

Wednesday, September 21, 2011

BENDERA MANA?

Jangan biar Pakatan sarkas memerintah Malaysia.

Kalau dulu di Perak semasa diperintah secara proksi oleh DAP mereka berebut nak tukar kereta, nak pakai perdana atau camry, perdana camry, perdana camry. Bercakaran berbulan bulan, sampai di selamatkan kembali Perak dari tangan DAP barulah berhenti

Terbaru mereka sudah menunjukkan bunga-bunga jika jatuh kerajaan Melayu Islam penggal pertama pemerintahan DAP Pakatan mereka akan bercakaran hendak pakai bendera mana? bendera Singapura bendera Malaysia, bendera Singapura bendera Melaysia... konon-konon.

Tuesday, September 20, 2011

AL WUZARA TERSENYUM

Bila DS Najib mengumunkan untuk menghapuskan ISA, antara yang tersenyum selain penyokong pakatan semestinya ayah Pin dan Hajah Al Wuzara wal Pelaq. Selepas ini apa lagi yang boleh menghalangnya daripada terus menghina Islam. Inilah Hasil perjuangan Pakatan selama ini.

Bila berlaku gerakkan halus misionary seperti jamuan di gereja yang dibongkarkan baru-baru ini ada beberapa blog pakatan (penulis Muslim)yang mengambil inisiatif secara bersungguh-sungguh mengalihkan perhatian umum daripada isu tersebut untuk memberi masa puak misionary lolos.

Begitu juga bila pusat memurtadkan anak-anak Islam yang berselindung disebalk pusat tiusyen yang dibongkarkan TV3. Ada penulis pakatan dengan licik mengalihkan isu dengan menghi lite kesilapan nama surau (al musyrikin) dengan sengaja untuk mengalihkan pandangan umum daripada perkara sebenar iaitu penyesatan akidah.

Begitu juga orang kuat akidah dalam pakatan seperti Zulkifli Nordin dengan licik disingkirkan dan ada khabar angin bahwa Hasan Ali juga dalam pejalanan. Menang jadi abu kalah jadi bakar.

Popular Posts 30